❤luna❤

جمعه, ۵ تیر ۱۳۹۴، ۰۳:۴۲ ب.ظ

آدم هــا....

آدم هــا ماننـد پنجره هــایی بـا شیشه هـای رنـگی‌انـــد.
وقتـی آفتــاب می تـابــد بــرق می‌زننــد و می‌درخشنـــد،
امــا وقتـی تـاریـکی سایـه می‌گستـــرد،
زیبـایی حقیقی آنهـا فقط در صورتـی هـویــدا می‌شـود کـه

نـــوری در درون بــاشــد …!

رنگ




  • luna sima

نظرات  (۵)

  • نـیلو بانـو :)
  • من که خـودم رنگـی رنگـــیم 

    :))


    پاسخ:
    :)
  • نـیلو بانـو :)
  • دوست عزیزم می تونم یه پیشنهاد بدم ؟

    یا دخالت کنم ؟!؟
    پاسخ:
    اختیار دارید....
    بفرمایید....
    خوشحال میشم
  • نـیلو بانـو :)
  • پس با اجازت عزیزم 

    به نظر من اگه نوشته هات رو هایلایت نکنی هم راحت تر خونده میشه هم نوشته های زیباتون

    زیباتر به چشم میاد :)

    می تونی رنگی رنگـیشون کنی :))
    پاسخ:
    راستش خودمم اینجوری دوستش ندارم....
    ولی چون تازه عضو شدم هنوز خیلی آشنایی کامل پیدا نکردم برای همین ممکنه بعضی جاها لنگ بزنم...
    بهرحال ممنونم از پیشنهادتون
    چشم حتما:)
  • نـیلو بانـو :)
  • پس من هر کمکی از دستم بر بیاد انجام می دهم 

    رو دوستی من حساب کنید :)
    پاسخ:
    مرسی از محبتتون...
    چه دوستی بهتر از شما:)
    اگر در زمینه های دیگه کمکی از دستم بربیاد خوشحال میشم کاری کنم براتون:)
  • نـیلو بانـو :)
  • ممنونم عزیز دلم لطف داری به من 

    :)

    خوشحال می شم از شما کمک بگیرم حتما گلم :)
    پاسخ:
    اختیار دارید...
    ممنونم:)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی