❤luna❤

شنبه, ۶ تیر ۱۳۹۴، ۰۴:۴۰ ب.ظ

♥♥ تنور دلتون گرم♥♥

تکیه کلامش بود؛
فرقی نمی کرد موقع سلام یا وقت خداحافظی
می گفت تنور دلت گرم…
معنی این جمله را بعدها فهمیدم… هر جا که از دلم مایه گذاشتم و اتفاق خوبی افتاد یاد حرفش افتادم
انگار تنور دلت که گرم باشد، نان مهربانی اش را میخوری
هر چه دلت گرم تر، مهربانی ات بیشتر و روزگارت آبادتر است.
♥♥ تنور دلتون گرم♥♥

  • luna sima

نظرات  (۳)

  ‏«استیکر ماه خدا» را در بازار اندروید ببین:
http://cafebazaar.ir/app/?id=gifpak.stickers.src
  • نـیلو بانـو :)
  • سلام ...

    چه آرزوی قشنگی :)

    ممنون عزیز دلم 

    توام ان شاالله همیشه تنور دلت گرم باشه ...

    :))
    پاسخ:
    سلام به روی ماهتون
    خواهش می کنم
    من ممنونم از لطفتون
    متشکرم...:)
  • نـیلو بانـو :)
  • جز دوستانی که دنبالشون می کنم قرار گرفتی عزیز دلـم 

    :)
    پاسخ:
    مرسی از لطفتون...
    شما هم قرار گرفته بودید...:)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی